woensdag 15 december 2010

(bijna) Alles heeft een eind

Over een week zit ik alweer in Nederland, na een vier maanden in Finland.
Ik bedacht me dat het houden van een goed verhaal me soms in de weg zit om een update te doen over de dingen hier, waardoor er een flink aantal foto's (los van de analoogheid ervan) niet verder gedeeld zijn via deze site. Dat vind ik ergens jammer, omdat, zoals Jack Johnson al zingt, het leuker is om dingen te delen. Daarom, toch nog even, nog wat eerder gemaakte foto's. Hier de eerste stappen van het proces van glasblazen, een van de vakken die ik hier heb gevolgd.









2 opmerkingen:

Maartje zei

lees t nu pas..
je hebt altijd een goed verhaal peet.
misschien ben jij wel een goed verhaal ;)
love you!

Anoniem zei

wauw, te gek dat glasblazen! Leuk dat je weer in het land en de vine bent.