maandag 22 september 2008

Contact

Sinds enkele weken ben ik online regelmatig actief op zowel facebook als twitter. Een vriend van me, genaamd Hendrik van Iterson, duidde mij op laatst genoemde, wat mijn interesse wekte. Beide "community" sites bieden de mogelijkheid wanneer je maar wilt een update te doen over je staat, dus dingen welke jou bezig houden en waar jij mee bezig bent. Door je vrienden en kennissen via deze sites te volgen blijf je instant op de hoogte van wat deze beleeft.



Facebook biedt vanalles op breder community vlak, welke ook wel als internationale hyves wordt gezien. Je kunt je interesses met elkaar delen, comments geven op diverse gegevens en elkaar berichten sturen.


Twitter is een site waar je korte (max. 140 karakters) status-updates en ondervindingen deelt dus een soort korte-blog-berichten-in-een site, waar je vrienden kunt volgen en maken.

Via iemand die ik volg (en visa versa) via twitter, werd ik gewezen op de volgende clip, welke mij erg aansprak, alleen al op visueel gebied (audio en inhoud buiten beschouwing gelaten, maar daardoor niet minder fraai). Vandaar dat ik dit even deel via deze blog. Geniet er van.
(dat zouden we zowiezo meer mogen doen..)


from Benjamin Reece

1 opmerking:

alec zei

Ja-ha-HAAA! Hij doet 't! Fijnzo